30/10/2011
 |
| Armelle en plan Anquetil |
 |
| Carreró de Santa Pau |
Al matí una mica de turisme per Santa Pau, abans d'atacar l'etapa d'uns 40 km fins a Anglès. No presenta grans dificultats, sobretot per alguns(veure foto de la dreta).Només al principi hi ha una pujadeta, la resta es pla.
 |
| Donan el tret de sortida |
 |
| El carrilet transitava per paratges idílics |
 |
| Plça major d'Amer |
La parada a Amer és per dinar, al costat de l'antiga estació. Avui és diumenge:la plaça del poble està buida.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada