dimarts, 29 de novembre del 2011

2ª etapa Olot - Anglès

30/10/2011
Armelle en plan Anquetil
Carreró de Santa Pau
Al matí una mica de turisme per Santa Pau, abans d'atacar l'etapa d'uns 40 km fins a Anglès. No presenta grans dificultats, sobretot per alguns(veure foto de la dreta).Només al principi hi ha una pujadeta, la resta es pla.                                                                                                                
Donan el tret de sortida
El carrilet transitava per paratges idílics
Plça major d'Amer
La parada a Amer és per dinar, al costat de l'antiga estació. Avui és diumenge:la plaça del poble està buida.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada