29/10/2011

Comencem per anar a veure com està el monestir de Ripoll. Sembla que pot aguantar 1000 anys més. Amb aquesta tranquil.litat anem cap a Sant Joan de les A.(en cotxe, vergonya).

Allí decidim que a Ogassa sí que hi pujarem en bici. Resulten ser 4 km. amb dos trams de pendents del 5%, que ens fan baixar i empenyer les bicis. Ni els pinyons grans ni els plats petits, no ens ajuden a quedar bé.
I aixó va ser tot el primer dia. El cotxe ens va dur a Olot.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada